קניית ברזל – מי משלם הכי הרבה?

ברזל הינו מתכת מאד מבוקשת, והוא לא לבד. תעשיות רבות בעולם זקוקות למתכות שונות על מנת לייצר את מוצריהן ולא תמיד קל להן להשיג את אותן מתכות.

ככלל, מתכות הן מחצב שאותו כורים מן האדמה והמלאי שלהן אינו בלתי מוגבל. ישנן מתכות נדירות יותר – ויקרות יותר, אך כל מתכת היא משאב וכרייה שלהן הינה תהליך יקר שגם פוגע באיכות הסביבה. לכן עדיף למחזר מתכת בכל הזדמנות וכך נמנעים מזיהום מיותר וגם משמרים את הטבע ומונעים פגיעה נרחבת בקרקע שממנה כורים מתכות.

השלב הראשון בכל מיחזור הינו איסוף החומר. במקרה של מתכות, מרבית המחזור נעשה בעזרת איסוף של פסולת מתכתית.

 

מהי פסולת מתכתית?

כל פסולת המכילה מתכת היא פסולת מתכתית. זה יכול להיות גרוטאת רכב שהשכן שלכם מחזיק בחניה ומתקשה להיפרד ממנה, למרות שהיא כבר יותר חלודה ממכונית, זה יכול להיות מגוון של כבלים המכילים – מתחת לשכבת הבידוד – מתכות שונות, זה יכול להיות ציוד אלקטרוני שמכיל בתוכו – מתחת לכיסוי הפלסטיק החיצוני – רכיבים המכילים מתכות שונות… לא חסרות דוגמאות.

כל עוד המוצר המקורי עובד, פעיל ונמצא בשימוש – הוא נחשב למוצר שימושי. ברגע שהחלטתם להשליך אותו, או לאפסן אותו מחוסר שימוש או אי יכולת לתקן – הוא נחשב למועמד למיחזור. אם זרקתם אותו לפח – זרקתם פסולת מתכתית ובעצם זרקתם את איכות הסביבה.. וכסף.

 

למה חשוב למחזר מתכות ופסולת מתכת?

מעבר למה שכולם יודעים לומר על כך שמיחזור זו פעולה ירוקה שתורמת לאיכות הסביבה, לא הרבה יודעים מה זה באמת אומר.

ראשית, כפי שכבר הזכרנו בראשית דברנו, מתכות הן משאב טבע ואפשר לחסוך הרבה נזק סביבתי ועלויות אם ממחזרים מתכות במקום לכרות עוד ועוד מהן.

בנוסף, גרוטאות מתכת או פסולת ששוכבת בחלק אחורי של איזה מחסן, או מעברו החיצוני של קיר המפעל – עלולות להזיק לסביבה מעצם התפרקות חומרים הנספגים בקרקע ועלולים אף להגיע למי התהום ולזהם אותם.

בתי משפט בכל העולם כבר דנו במקרים רבים של נזק למי שתיה שנגרם מזיהום על ידי מפעלים שונים ולפעמים מתכות מסויימות עלולות לגרום לנזקים שכאלו.

 

מה אתם עושים עם פסולת המתכת שלכם?

לכל אחד מאיתנו יש פסולת מתכת. אנשים לפעמים נדהמים לגלות כמה פסולת מתכתית הם מחזיקים ללא ידיעתם. רובכם, כנראה, משליכים את הפסולת הזו לפח או מניחים אותה במקום צדדי ושם היא שוכבת לה כאבן שאין לה הופכין. 

 

איך תוכלו להפוך את פסולת המתכת שלכם לכסף?

כפי שציינו, השלב הראשון בתהליך של מיחזור מתכות הוא איסוף פסולת מתכת – וכאן אתם נכנסים לתמונה. במקום להשליך את פסולת המתכת שלכם, אתם יכולים למכור אותה. מכירת ברזל ששוכב אצלכם מעניקה שני יתרונות בולטים:

  1. אתם מונעים זיהום קרקע אפשרי.
  2. אתם יכולים להרוויח יפה מכל חתיכת ברזל למכירה שיש לכם.

כל חברה העוסקת בתחום של קניית מתכות או קניית פסולת מתכת, תשמח לאסוף את פסולת המתכת שברשותכם, אבל לא כל חברה תשלם לכם את המחיר הטוב ביותר.

מכירת ברזל לפי משקל היא תחום עיסוק שקיים – אנחנו לא עוסקים בו, אנחנו יותר בעניין של המיחזור עצמו ולכן אנו קונים ברזל ומחזירים אותו למצבו הגולמי. כאן המקום לציין שזה מה שאתם מחפשים: מי קונה ברזל ומי ייקח את פסולת הברזל שלי וישלם לי עליה?

 

מי קונה מתכות ומשלם עליהן?

קיימות מספר חברות במשק כיום העוסקות בתחום הרחב של מסחר במתכות, כולל מכירת אלומיניום לפי משקל או סחר במתכות יקרות ונדירות כאלה ואחרות – אבל אנחנו לא מגבילים את עצמנו לסוג אחד של מתכת, אנחנו קונים מתכות מכל סוג ובכל כמות ודואגים לתגמל אתכם במחירים גבוהים יחסית לנהוג במשק.

כל פסולת מתכת שיש ברשותכם מעניינת אותנו. אנו רוכשים מגוון רחב של סוגי פסולת, הכוללים:

  • כבלי חשמל ותקשורת
  • ברזל
  • נירוסטה (פלדת אל-חלד)
  • נחושת
  • אלומיניום
  • פליז
  • פסולת אלקטרונית
  • שנאים
  • מנועים
  • מצברים
  • טונגסטן

 

מה אנחנו נעשה עם פסולת המתכת שלכם?

אצלנו הברזל או המתכת ששכבה אצלכם בצד, הופכים חזרה למשאב שימושי. את הברזל אנו מעבירים תהליך שבסיומו הוא מותך והופך שוב להיות חומר גלם איכותי המיועד לתעשייה. שאר המתכות עוברות תהליכי גריסה כאלו ואחרים ונמכרות למי שזקוק להן כחומר גלם לייצור. 

מכיוון שאנו מרוויחים ממכירת החומרים הללו, אנו שמחים לחלוק עמכם, מי שמוכרים לנו את המתכות, את הרווח. כך אנחנו ואתם שותפים לרווח כלכלי ורווח סביבתי. 

 

דברו איתנו

חברת מיחזור עולם עוסקת, כבר מעל לשלושה עשורים, בתחום של מיחזור ברזל ושאר מתכות. אנו רוכשים מגוון רחב של גרוטאות ופסולת מתכתית ודואגים למחזר אותן לטובת איכות הסביבה של כולנו. 

אם אתם מעוניינים לקבל עוד פרטים על מיחזור מתכות ורוצים להפוך את פסולת המתכת שלכם לכסף, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בטלפון שמספרו 08-9437535 ואנו נשמח לעמוד לרשותכם.

 

צור קשר

דילוג לתוכן