מיחזור פסולת אלקטרונית

רכישת פסולת כבלים, מתכות ואלקטרוניקה

מיחזור עולם מספקת מענה לכל סוגי הפסולת האלקטרונית: מחשבים, שרתים, מעגלים מודפסים ורכיבים, דיסקים קשיחים, ספקי כח ושנאים, מרכזיות וציוד תקשורת, כבלים, מצברים וסוללות, ציוד רפואי ועוד.

כמו כן החברה מספקת מענה למידע הרגיש / סודי הקיים בציוד זה כגון דיסקים קשיחים ומדיה מגנטית ומבצעת גריסה והשמדה ללא יכולת שיחזור מידע. לחברה מערך פינוי ואיסוף כולל פינוי ידני ממשרדים ומחסנים, ואבטחת הציוד עד השמדתו.

פינוי, איסוף ומיחזור של פסולת אלקטרונית

חברתנו מחזיקה בכל הניסיון, הכלים וההיתרים למיחזור פסולת אלקטרונית לכל סוגיה כגון שרתים, מחשבים, דיסקים קשיחים, מצברים וסוללות, ציוד תקשורת ועוד.

בהתאם למועד ומקום שנקבע מראש, אנו מגיעים לאסוף את הפסולת ומפנים אותה באמצעות מערך ייעודי למטרה זו. לאחר מכן, הציוד מועבר מהמפעל, המשרד או המחסן אל מתחם חברת "מיחזור עולם", לצורך המשך טיפול. חומר רגיש אשר נכלל בציוד האלקטרוני מופרד ומושמד באמצעות ציוד ייעודי על מנת שלא יגיע לידיים בלתי רצויות.

השלב הבא והאחרון כולל בתוכו פעולות מיון והפרדה של מרכיבי המוצר כגון ברזל, פלסטיק, נחושת ואלומיניום, במטרה לסלק מפגעים ולאפשר שימוש חוזר בחומרים. לבסוף, שאריות המוצרים נגרסות ונדחסות באמצעות ציוד ייעודי ונשלחות למפעלי התכה בארץ ובעולם. שלב זה הוא למעשה החשוב ביותר מכיוון שכך מקטין את הפגיעה באיכות הסביבה לרמה המינימאלית.

חשיבות מיחזור הפסולת האלקטרונית

בעידן הנוכחי השימוש במוצרי ומכשירי אלקטרוניקה הולך וגובר, דבר אשר מאוד מקל על חיינו אך מאוד מזיק לסביבה. מוצרי אלקטרוניקה מקיפים אותנו מכל עבר – במשרדים, מפעלים, מחסנים, בתים פרטיים, מוסדות ציבור ובתי עסק רבים ושונים. למעשה, הכמויות רק הולכות וגדלות בהתמדה וכבר עומדות על עשרות אלפי טונות בשנה.

אותן כמויות של מוצרים מכילים בין היתר חומרים שמזיקים לסביבה, מחלחלים לקרקע ולמי התהום, ומסכנים גם את בני האדם. מסיבה זו, ישנה חשיבות מרובה לפינוי ומיחזור פסולת אלקטרונית על ידי גופים מורשים כמו חברת מיחזור עולם בע"מ. מלבד זאת, על פי החוק בישראל זוהי גם חובה המוטלת על יבואנים ויצרנים של מכשירים אלקטרוניים.

למידע נוסף וקבלת השירות

המעוניינים לקבל פרטים נוספים אודות פינוי פסולת אלקטרונית ומחזורה, או להזמין את שירותינו, מוזמנים לפנות אל חברת מיחזור עולם דרך האתר או בטלפון 08-9437535.

צור קשר

דילוג לתוכן